välkommen till min nya blogg!(=

mitt första inlägg här kan man säga
hoppas att ni kommer att trivas här(=
jag kommer att ha en tävling här frame mot och jag kommer att upptadera som bara den...
 en engång välkommen
för er som inte har läst min blogg på blogspot.com
så skriver jag om twilight och om mitt liv men mäst om twilight
ni kanske vill vet lite om mig
jag heter mathilda om jag fyller 14 år snart
jag älskar twilight och det är därför jag har starta en twilight blogg

jag lovar er 2-6 inlägg varje dag och det nyaste om twilight världen

en engång välkommen(=!

en stor kram från mathilda!

Kommentarer
Postat av: maya

hej hej gumman vilken fin nya blogg du har den kommer nog att gå jätte bra men varför bytte du blog men puss på dejj moste ses nåt

2009-07-27 @ 20:17:54
URL: http://finaflickansblogg.blogg.se/
Postat av: sara -en (party)prinsessas dagbok

shit, ännu en twiligt blogg, jag tror jag avlider. Filmen är inte sååå jävla bra, & Robert Pattinson är verkligen inte snygg!

2009-07-28 @ 12:34:50
URL: http://sariiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0