svar på fråge stunden

vill du ha barn? isf hur många och vad skulle de heta? :)
svar på fråga 1
:så klart jag vill jag ha barn men inte för om minst 15 år,j
svar på fråga 2:jag skulle villa ha tvillingar så två asså vill jag ha
svar på fråga 3:dom skulle heta om det var två tjejer skulle jag villa att dom heta vanessa och ?


Hur många besökare har du?
svar: varje dag har jag drygt 18 och uppåt eftersom jag nys öppnat bloggen så har jag inte så många

Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
svar:jag bor i usa då och att jag är skådis så ser jag det villa inte bo här i tråk sverige

Om du fick vara en av vampyrerna, vem skulle du välja då?
svar:svårt nog alice
1. Varför började du blogga?
svar:jag började blogga för alla andra gjorde det och jag vill prova på hur det var och nu är jag fast

2. Gick du på Twiligt premiären?
svar:nej jag kunde inte komma in för jag var bara 13 då som jag fortfarnade är men fyller år och en månda drygt
3. Har du någon pojkvän? Vill du ha?
svar: nej jag är singel men jag kan säga att jag gillar nån,jag vill absolut ha en!

Vad tycker du om att blogga?
svar:jag älskar att blogga blir galen om jag inte får göra det på nån dag
1.Hur gammal är du.
svar: 13 fyller snart 14  om en månad
2.Vad är det du gillar med twilight?
svar:jag gillar att det inte är som vanliga kärleks historier och hur mycke kärlek det är i filmen
3.Är du Team JACOB eller Team EDWARD ?
svar:jag är team edward men jag börjar att gilla jacob mer och mer nu

Hur ska en bra blogg/ bloggerska vara enligt dig? :)
svar:en blogg ska var intressnat många bilder och inga svär ord gärna (klurig fråga)en bra bloggerska ska alltid avr på kommentaer annars kan personer bli sur (nåt som är väldigt viktigt tycker jag)

Vem är snyggast i Twilight?
svar:edward är helt klart snyggast
nån som håler med?

j
ag svarde frågerna helt ärligt


Kommentarer
Postat av: C.mode

sv: nej :)

2009-08-12 @ 00:57:04
URL: http://carolinemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0