läs så för står ni!!

ni kanske undrar varför jag inte har skrivet nästan nåt dom här dagarna och här kommer svaret
hemma hos min pappa har jag inte breddband och jag har inte så bra tålamod!
det tar ungefär 2 min för varje sida att uppnas ibland mer... och jag orkar inte sitta och leta upp intressant saker jag kan lägga ut när det tar timmar för mig att hitta här och det tar ungefär 20 min hos mamma
jag skulle verkligen behöva ha nån som bloggade när jag är här för det blir inte så många inlägg och jag hatar att jag har så lite besökare när jag är här!!!

men imorgon blir det upptadering i massor för då dra jag till mamma
och kommer att bli där i ett atg så då blir det garnaterat minst 4 inlägg varje dag(=

hoppas att ni förstår
KRAM MATHILDA(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0