Gästbloggare Wilma !

Hej allihopa mitt nam är som sakt Wilma och jag ska gästblogga här medan Mathilda är bortrest !
Jag kommer självklart bara blogga om twilight och hoppas ni gillar det, hehe men vem gillar inte twilight ?
Så det kommer alltså inte bli så stora förndringar när det gäller bloggen förutom Att jag är här xD

Eftersom min "härliga" skola började idag så kommer det inte bli 10 inläg per dag utan jag kör kanske 5-6 stycken , det låter väl okej eller ? Jag hoppas att ni kommer trivas med lilla mig så kommer det bli extra roligt att blogga för mig.

 (gjorde en liten signatur)

Kommentarer
Postat av: Johanna

OKI

2009-08-20 @ 14:32:49
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0