Eclipse-inspelningsplats, möjligen


På bilderna ovan ser vi (vänster) riktig Texas berg och (höger) det som skulle kunna vara den möjliga inspelningsplatsen i Vancouver för Jasper Texas-scener.

Personligen tycker jag att det ser riktigt like ut. Det skulle helt klart kunna funka! Malicious Mandy sa följande;

"They had torn down most everything and we chatted with crew still tearing down. There were dark black screens (typically they are white and used for either blocking views or reflecting light)

I asked why they were black (perhaps it was too sunny yesterday and instead of reflecting light as the white ones do, they were absorb light?) and they told us they were not for lighting purposes at all but to block the paparzzi... wait.... how many movies are being filmed right now that would require paparzzi?"

Källa: twilight.blogg.se


Kommentarer
Postat av: emma

sv:hehe tack, jadu jag vet inte har inget planerat, sj då?:)

2009-08-20 @ 16:25:13
URL: http://megafoner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 17:59:53
Postat av: marigona

hahah men gud.. vet inte. Rob har ju alltid vart hetare men nu är det jämt..:P Fast Taylor har snyggare muskler höhö ;) Men Rob har snyggare ansikte, och sedan har båda grym personlighet..



ser du mitt dilemma här? haha :D

2009-08-20 @ 22:38:39
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0